30 Kasım 2009 Pazartesi

Tanıştırayım ;

Yeni modelim ;)
Gerçi ne zamana kadar modellik yapacak bilmiyorum sahipleri (yani CADILAR) fazla izin vermeyecek gibi görünüyor:) Akıllarına getirmişim böyle bir oyuncakları olduğunu falan filan, mız mız, vs :D
Bizim zamanımızda böyle saçları, makyajı yapılabilen bebekler yoktu, ne olur biraz da ben oynasaaam:)

--------------------------
Neyse ele geçirmişken biraz fotoğraf çekimi yaptık mankenimle;)

Tabi ölçüleri normal insan gibi olmadığı için devasa çıkıyor aksesuarlar ama siz artık hayal edin normal halini :D

Bu deri papyonu can sıkıntısından yaptım. Ne yapacağıma karar veremedim, arasıra taça takıyorum..

5 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ahahah en güzel model seninkisi valla mankene para vermemek gerek aferim kız :) Papyonun kolyesini aldım bende bir arkadaştan moda oldu bu sene boyunda da güzel fikir takmak gerek moda olur bakarsın cicim

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet kolyesini görmüştüm, etsy de de var, olmazsa 1 tane de kolyesini yaparım;)

abla no:1 dedi ki...

aman da aman kızlarımın bebişi meşhur mu olmuşmuş :)) sen onları boşver,emekli olana kadar kullanabilirsin,zavallı ben saklamadan önce yüzü gözü palyaço gibi kah pembe kah yeşil sürünüyordu :) keşke az daha büyük olsaydı :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

senden aldığım izinle bakalım ne kadar tutacağım bebeği burada ;)

Dominika dedi ki...

çok güzel bir model :)