22 Ekim 2009 Perşembe

Bir Bez Çantası Daha ;)

Sahibine kavuşamayan bez çantası ;)
Bu bez çantasını bir akrabamız için yapmıştım ama bir türlü ulaştıramadık :) sürpriz olsun diye blogta da yayınlamıyordum ama dayanamadım :D
inşallah beğenirler;)
Güneş keçeden diğer aplikeler ve çanta deri..
odamın lambasının inadı tutuyor bazen yanmıyor, masa lambası ile foto bu kadar oldu.. yapımında birşey yok aslında ama aşamaları görüntüleyeyim dedim, bir foto çek, bir kes, bir dik sıkıntı bastı :D sonucu bir an önce görmek için biraz aceleci davranıyorum galiba..

daha önceki bez çantalarından farklı olarak bunda güneşin ve balinanın içine elyaf doldurdum.. bilmiyorum iyi mi yaptım biraz kenarlarını büzdürdü..

Astarını sağolsun annem dikti. ben acele yaptığım için hatalar olabiliyordu.. anneme hadi anne diye diye zorla yaptırdım biraz:D (annemi çekiştireyim biraz duymasın:P üzerinize afiyet biraz kararsızdır:P şurası şöyle mi olsun, böyle mi yapsaydık falan derken bana fenalık geliyor:)) arada şekerleme molaları verse de düzgün yapar işini maşallah;) )

daha önce yaptığım bez çantaları için buraya ve şuraya bakabilirsiniz;)

NOT:
çantaların adı "bez çantası" kaldı ama çok amaçlı çanta diyebiliriz;)

19 yorum:

abla no:1 dedi ki...

anneme laf yooookkk:))

Stil Direktoru dedi ki...

Pamuk doldurma fikri enfes 3 boyutlu gibi sahibi bayılacak

bahar yorgun dedi ki...

sevgili bydg akraban olaki beğenmezse ben adresimi vereyim hemen bana yolla ben onu çoook severim çocuğum gibi bakarım :)) ellerine sağlık çok şeker bence elyaf doldurma iyi olmuş boyut katmış

Beyaz Kkelebek dedi ki...

acaba akraba olabilirmiyiz ;)))
çok şirin ellerinize sağlık

dakikadanonce dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş bende alt kısma yaptığın dalgalara ve yunusa bayıldım. çok temiz çalışıyorsun süper olmuş her zaman ki gibi

biyasimadahagirdim dedi ki...

abla; tamam tamam anneme laf yok :)

stil direktörü; inşallah beğenirler;)

bahar yorgun; yeni bir bebek varsa ufukta hemen başlayayım senin için de yapmaya;)

beyaz kelebek; :) teşekkür ederim

dakikadanönce; teşekkür ederim, beğendiğine sevindim. bakalım sizin bebişin çantası nasıl olacak;)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Bayıldım buna ben. Özellikle içinin dolgulu olması bence harika olmuş. Balina da çok şirin ellerine sağlık. Kızkardeşim bebek için orjinal ve şirin bir çanta arıyor. bunun daha büyük ve yatay olanı yapılamaz mı acaba? Sevgiler...

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler huysuzbalık ;) aslında benim balinanın da göz kapağının eğimini yanlış yaptığım için biraz huysuz bakmış daha sevimli olabilirdi :D
çantanın büyüğü olabilir tabi bir deneme yapayım bakalım nasıl olacak;)

Bucanni dedi ki...

güneş, kuşlar, yunus ve dalgalar hepsi çok güzel. Ellerine sağlık canım.

suzem dedi ki...

hakkaten çok güzel olmuş.
ellerine sağlık canım.

lolipu dedi ki...

Çok çok güzel olmuş. Kabartma fikride çok hoş, bence hareket katmış. Ellerine sağlık:)

Nur dedi ki...

yine harika olmuş ellerine sağlık..

biyasimadahagirdim dedi ki...

bucanni, suzem, lolipu, nur ; çok çok teşekkür ederim, bu güzel yorumlarla eve gidip bir çanta daha dikerim ben;)

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Seni mim'ledim canım cevaplarsan sevınırım.
çanta mukemel olmus.dikiş makınem olsa ben de denerdım hemen :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

çantayı beğenmene sevindim, dur bakalım nasıl bir mim:) geliyorum;)

Duru Günaçan dedi ki...

harika olmuş bu ya.ne güzel yapmışsın canım.ellerine sağlık.

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler;)

Unknown dedi ki...

Şahane olmuş. şu anahtarlık yaptığınız balinayla takım..

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet o balina anahtarlıktan sonra çıktı bu çanta fikri;)