25 Aralık 2008 Perşembe

Yarım Akıllı İpten "bebelele yelek":)

Çok fazla örgü bildiğim söylenemez "2 ters bi yüz" kıvamındayım:) (şuna da neden 2 ters bi düz dememişler hiç anlamam.."ters" in karşıtı "düz" dür işte "yüz" ü ne karıştırıyorsunuz dimi. ben "düz" diyorum :P )
başlıkta yelek yazdım ama aslında bu bi süveter. konudan konuya geçiyorum ama, hani şener şen türkan şorayla bi filminde bakkaldı "bunlarda bebelele tultan hanım " diye bi repliği vardı o aklıma geldi süveter uymadı yelek yazdım. tamam kabul kötü bi başlık oldu:D
neyse.. bu süveter anneannemin her bebeğe ördüğü çok kullanışlı bir modeldi.(fix menü gibi bişey yani:) )
benim gibi pek fazla örgü bilgisi olmayanlar için ideal bence.. ördükten sonra süslemek çok zevkli oluyor:) ben saç bandı da yaptım (daha önce patikli ve bereli olanlarını da örmüştüm belki sonra onları da ekleyebilirim) (bir parantez daha açtım, bebek modeli gibi görünse de ben kendime de örmüştüm:) insanın gözünde canlanmıyor tabi ama onu da çekip ekleyeceğim en kısa zamanda)



bakmayın yamuk göründüğüne dümdüz bir dikdörtgen :)

iki yanına inci düğmeler ve ilik yerine tığ ile bu çiçekleri yaptım..


kelebeği ilk defa denedim..


bu da saç bandı..




11 yorum:

Adsız dedi ki...

mşlh. diyorum ya bu ne sabır, ne hüner ne merakkk, derya baykal ı da geçersin yakında diye tahmin ediyorum.

Adsız dedi ki...

çok iyi fikir, bende koldu yakaydı oyuntuydu hiç beceremem. ellerine sağlık. bu arada bloğunun adını çok sevdim.

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim buket berk:)

beni derya baykala rakip gösteren arkadaş adını yazsaydın daha çok memnun olurdum;)

Adsız dedi ki...

aa benim yahu ismi lazım olmayan fikir annesi :))
tarzımdan hemen anlamış olman lasımdı halbuki. isim nereye yazılıyor bu arada :) ben anlamıyorum böle blog mlog işlerinden bi face e kafam basıyo işte anca :)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) sendin demek:) evet ya anlamam lazımdı ama yorum yazacağını tahmin edemedim işte

Adsız dedi ki...

eline sağlık saç bandıyla çiçek hakikaten çok güzel olmuş.diğerleride tabi güzel olmuş ama bunlar daha bir güzel olmuş:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

ÇOOOOOOOOOOK GÜZEL OLMUŞ AMA NASIL YAPILDINI ANLATIRSANIZ SEVİNİRİM BENİM YİYENİM OLACAK ONA YAPMAYI DUŞÜNÜYORUM ŞİMDİDEN TŞK EDERİM

biyasimadahagirdim dedi ki...

en az 5 tane örmüşümdür bu süveterden ama hiç sayılarını bilmiyorum:) göz kararı bir de ipin kalınlığına göre değişiyor tabi..
20-22 cm kadar haroşo ile başlanıyor sonra kenarlarda 2 şer parmak haroşo, yaka etrafına da aynı şekilde yaptım o kadar:)

Adsız dedi ki...

çok tşk ederim birde iki barşalımı onu soruyum....

biyasimadahagirdim dedi ki...

hmm soruyu doğru anladıysam 2 parçalı mı diye soruyorsunuz,
hayır tek parça.. yakaya kadar örüyorsunuz sonra yakayı kesip ip bağlayıp 2 yanını örüyorsunuz
yaka bittikten sonra kestiğiniz kadar ilmek takıp aynen devam;)