4 Mart 2013 Pazartesi

Laz Bombası

Marketteki değişik şeyleri incelemeyi severim..Kipa'da görünce "Laz bombası" ismi ilginç geldi, neymiş ne değilmiş diye bakarken uyarı yazısı dikkatimizi çekti.
Yazıyı okuyunca "acıların çocuğu" olarak merak ettim tabi :) ( ha bu yazuyu da okumadan geçmeyinuz:D ) 

Uyarı yazısı komik ama dikkate almakta fayda var:) her türlü acıyı yerim ama laz bombasının acısı anlatılmaz yaşanır :D  acılı şalgam suyu yanında şerbet kalır:) abartmıyorum.. ağzı değil doğrudan boğazı yakan amansız bir acı :) 

Kullanım önerisi: turşuların içinde karıştırınca ya da şalgam suyuna biraz karıştırılınca daha bir içilesi oluyor tavsiye ederum :)  

12 yorum:

Narsistanbul dedi ki...

ha bu nymuş da gül gül eldim! :)))

AsOrTiK dedi ki...

ambalajın üzerindeki "piyaşumatahacirdum" imzana bayıldım:)))) bu kadar uyarının üstüne eve sokmasak olur herhalde:))
sevgiler

Modavesaire dedi ki...

Acıya bayılırım bi ara denicem

Unknown dedi ki...

merhaba bu içeceği bizim arkadaşın erkek kardeşleri üretiyor. şimdi Eskişehirde yaşıyorlar sanırım ama aslen Rizeliler bize de ramazan da iftar yemeğinde ikram etmişlerdi:) afiyet olsun

Adsız dedi ki...

Uuiiii yerim ha pu postuuu :)))

Abla no Pİr ;) dedi ki...

Özellikle salatalık , lahana gibi turşulara harika bir tat veriyor, bir de fazla acı olmayan şalgam suyuna mmmMMMmm :* biz ailece sevmişiz laz bombasını di mi ben de aynı şeyleri yazdım :))) heheheh

Deniz dedi ki...

Hahhah çok iyiymiş. Uyarı yazısı evlere şenlik. Merak ettim lahanadan nasıl ürettiler bunu o.O

biyasimadahagirdim dedi ki...

narsistanbul; laz pombasu uşağum :))

asortik; her eve lazım bence:) biri kötü söz söylediğinde ağzına laz bombası sürülebilir:)))

modavesaire; acı sevsen bile uyarıyı dikkate alıp iç ilk denemede..benden söylemesi:)

eylül; ablam facebook gruplarını bulmuş, oradan okudum laz bombasının hikayesini, gayet başarılı yenilikçi orijinal bi fikir ;)

Adsız; pende bu yorumi ;)

apla no pir; :D

deniz; turşu suyu gibi sanırım ;)

Adsız dedi ki...

bir lazla evli olduğum halde denetemedim acı olduğu için bende merak etmiyor değilim fakat acı sevmediğim için hiçç cesaret edemem her gördüğümde üstünü okuyup gülmekle yetiniyorum şimdilik :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

acı sevmiyorsan hiç deneme bencede oku yeter:)
"tatlı acı" deriz acı sevmeyenler kızar, acının tatlısı mı olur diye, bu bildiğin "acı acı" :)

annegazetecininnotdefteri dedi ki...

içilecek şey değil....

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)