2 Şubat 2012 Perşembe

Onyüzbin baloncuk yaptım :)

Kırtasiyeye kimbilir ne almak için girmiştim, defterlere gözüm takıldı..Renkleri o kadar güzeldi ki dayanamadım :) Bi de ne için kullanacağımı bilsem.. Kıyamıyorum :D Eskiden de ajandalara ne yazsam ne yazsam diye düşünürken 1 sene geçer eskitirdim :)))
Neyse evde deftere bakıp gülümserken :D  Çok sade göründü gözüme:)  Bi de şu "new jeneration" yazısı hoşuma gitmedi..
Narsistanbul'un tavsiye ettiği kumaş boyalarını alırken sepete attığım yaldızlı kalem aklıma geldi :D

Ahşap, metal, cam, kağıt  vs üzerinde kullanılıyormuş deriye de olur mu bi deneyeyim dedim :)
Denedim:)
----
Bu da Önce & Sonra fotoğrafı :D  Arkadakini de büyük cadı arkadaşına hediye etti..

Bakalım ne defteri olacak ;)

19 yorum:

Kiymet dedi ki...

bence cok guzel olmus :D
bende hep kirtasiyeye girerim, sonra almak istedigimu unutur :D elim dolu ayrilirim :P

sevgiler canim

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

You are so smart..clever too :) I like this color my dear!

gps87 dedi ki...

ay çok güzel olmuş ellerine sağlık valla :) kalemde süpermiş:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

küçük şeyler; evet ya kırtasiyelerde ben de kendimi kaybediyorum :)

creative mind; i like this color too ;)

gsp87blog; teşekkür ederim ;)

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglık hoş olmus:)

Şenay- Doğam dedi ki...

Çok daha güzel olmuşş :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık be de iki defter için aynı şeyi düşünüyorum onlara ne yazsam acaba:))) belki birine pasta kek tarifleri (üşenmezsem eğer )

biyasimadahagirdim dedi ki...

merve yıldız; teşekkürler;)

şenay-doğam; ;) teşekkür ederim

örgüçantam; ben de tarif defteri mi olsa acaba dedim ama hala kararsızım:)

Düş Kızı dedi ki...

Kırtasiye alışverişlerine bayılırım :))
Bloğun ne kadar hoş, ne kadar cici! :))
Keyifli yazılar yazman dileğiyle :)

Tatlı CaDı dedi ki...

ne güzel kalemlermiş onlar, defter de şok şeker olmuş, güle güle kullan inşallah.. Hayırlı kandiller.. @)-}--

ecerce dedi ki...

çok sevimli olmuş:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

düş kızı; teşekkür ederim, görüşmek üzere;)

acemi cadı; teşekkürler, hayırlı kandiller;)

ecerce; ;) teşekkürler

SARI MELEK dedi ki...

renklerine bayıldım yani bayıldım. iyi günlerde kullan:) ajandaya kıyıp yazı yazamazken senesini dolduranlardan biri de benim :)

Nergiz GP dedi ki...

Ne güzel çok şık olmuş elinize sağlık. Güle güle kullanılsın.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Biliyorum bu kalemleri, harika durmuş mavi üzerine altın yaldızlar. Güle güle kullan, hayallerini yaz bol bol :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

Nergiz GP ; teşekkür ederim;)

çocukla çocuk; hmmm hayaller.. neden olmasın:)

Nedret dedi ki...

Güzel olmuş da kendini nasıl durdurdun? O kalem insanı deli ediyor ''nereyi boyasam, çizsem?'' diye:)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) haklısın, insan herşeye boyanabilir gözü ile bakıyor bi süre:)

Unknown dedi ki...

Bu fikre bayıldım böyle reklamlı defterim ve çocukların davetiyelerini yazmak için aldığım kalemim duruyor mutlaka bende yapacağım teşekkürler.