16 Şubat 2012 Perşembe

Kalp + ByDG + Huysuz Kova'nın doğumgünü + iphone'um :))

Güya bu fotoğrafı 14 şubatta yayınlayacaktım ama nerdeee bi tembellik var üstümde sormayın... Ne yazı ekliyorum, ne de blogları ziyaret ediyorum :(  Kimbilir neler neler eklendi bloglara.. Arayı nasıl kapatacağım hiç bir fikrim yok :) 
Fotoğraftakinin ne olduğunu hala çözemeyen varsa söyleyeyim ; KALP PATATES :))
Bu kalp patatesi Ayşen ablam çekmiş bize geldikleri bi gün göstermişti "aa dedim ben bunu 14 şubatta yayınlarım" :) 2 gün gecikmeli oldu.. 
Tamam biliyorum kalp patates çok romantik değil :))) e ben de değilim zaten :P
-------------

Bu arada 9 şubatta doğumgünümdü.. 20 li rakamlardan 30 lulara geçmenin verdiği tuhaflık vardı üstümde:)  Facebooktan doğum tarihimi sildim,  hatırlatınca dedem de kutlar dimi :P   öyle garip kaprislerim vardı bu yıl:)
İlk hatırlayanlardan biri KHADIJA oldu :D Kedilerin şarkı söylediği bir kart göndermiş bana;)

 ---
Sonra hiç beklemediğim bir anda BANUCA ablamdan yorum geldi :) çook şaşırdım hatırlamasına , tekrar teşekkür ediyorum;)
Facebook'tan mesaj yazıp hatırlamayanlara hatırlayanlara da teşekkür ederim :P :) :D
--------
Öyle ya da böyle "Bi Yaşıma Daha Girdim"...

---------
1 Şubatta bi yaşına daha giren biri daha vardı:) Bizim evin "huysuz kovası":)))

Pastayı masaya götürene kadar ablam habire söylenip durdu :))) Adam biraz(!) süs olayını abartmış :) 
Sadece çikolata olsun biz üzerine yazı yazıp şirinleri dizeriz diye düşünmüş ama şirinleri koyacak yer bile kalmamış pastada :)))
Pastayı ilk gören küçük cadı "aaay çok güzel olmuuuşş" deyince, bak dedim gördün mü çocuklar sever nasıl olsa gerisi önemli değil :P
Not: şirinler serisinde 2 eksiğimiz vardı şirine de çıktı, şimdi sadece şaşkın şirinimiz eksik :)) 

(Bu arada ablamın kibrit şeklinde çakmağına bayıldım:)) ben de istiyorum :D el mi koysaydım acaba ) 
---
Bunlar da doğum günü tavşanları :))) (küçük cadı ve huysuz kova:P  ) 
----------------- 

Biraz uzun oldu sanki:P  Bi konu daha var :) 
 Yazı ekle diye başımın etini yiyen abla no:1 'e sevgilerimle :)

Veeeeeeee karşınızda iphone um:)))))) 

Teknolojiyi artık takip edemiyorum Iphone 5 çıkmak üzereymiş :) benimki olsa olsa "iphone 0,25" olurmuşmuş (Enes öyle diyo :P ) Telefon dediğin alo dese yeter benim için, her yanımız zaten internet, fotoğraf desen makinem var, telefona vereceğim para ile makineme lens alırım :)
-------
Ve telefonumun arka yüzü :)

Büyük cadının yorumu ; "teyzeee rezil etmişsin telefonu " :P :) :D
(sağdaki ysp li çıkartmanın kodunu da o yapıştırttı :) şimdi onu çıkardım yerine bikaç tane daha çıkartma sığdırdım :)) son hali biraz daha karmaşık yani ) 

Bu arada iphone um yok ama İşbankası sağolsun bi ipad gönderecek :) farkında olmadan çekilişe katılmışım:D  sabırsızlıkla bekliyorum :D
Bu sene benim için güzel sürprizlerle başladı, bu yazıyo okuyan heeerkese bol sürprizli bir sene diliyorum ;) 

17 yorum:

CREATIVE MIND dedi ki...

What a lovely post my friend *(*
* I Read your post
* I Love it
* tell me where did you find this Lovely potato..
* Where are my smurfs??
* I like the sweet bunnies..
* iPhone is a great thing,you will enjoy the apps & will have fun!

Lots of love..I like remembering my friends birthdays *(*

Zeynep Bera dedi ki...

- Öyle olsuun .!
* Telif hakkımı istiyorm . Kim verdi sana o elmayı yapıştırıp iphone gibi olacağı fikrini? Kim alıverdi sana stiker'leri :( Hiç bahsetmemişsin ... Aşk olsun .

-
[N O K T A .]

ada ve deniz dedi ki...

mutlu yıllar:))))

ecerce dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun... sağlıklı güzel bir ömür diliyorum:)

Küçük Şeyler dedi ki...

ne guzel fotograflar, haberler canim :D
ipad bende istiyorummmm :D telefonunu cok sevdim :D cok haklisin, her bir yanimiz zaten internet olmus :S
Lens almak daha mantikli :D
Pastayi cooook kiskandim :D

yeni yasin kutlu olsun canim, nice mutlu yillara!

Sevgiler

Aklı Karışık Bir Anne dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş doyamadım okumaya:) Telefon güzel bence. Çakmak da süper:)

Sena Çeyiz dedi ki...

İnşallah size çıkar, :)

2 nolu abla... dedi ki...

yerim o tavşanları ben :) ilahi kardeş, rezil pastamızıdamı koydun :p neyse bütün huysuz kovaların doğum günü kutlu olsun... ;) çakmağım da pek güzelmiş
:D

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ayyy çok eğlendim yaaa parti süperdi kendimi orda hissttim:))
sağlıkla ve dilediğince bir ömrün olsun canım benim.
yaş olayına takılma her yeni gelen bırak geçsin gitsin oralı olma kendini bişey sanar sonra:))))(ben öyle yapıyorum sorana da pat diye söylerim hem de gideni değil yenisini 51 diye çok eğlenirim her seferinde:)
amanın bu kedicikler çok tatlıı
sen tavşanlarının da aşağı kalır yanı yok.

SİHİRLİTORBA dedi ki...

hiç güleceğim yoktu.Allah iyiliğini versin :)))))) iphone'una bayıldım ;)bu arada nice mutlu yıllar inşaAllah sevdiklerin ve sevdiğin şeylerle...

Gul/İnn dedi ki...

iphone'nuna bayıldım canım,süpermiiş..bu arada doğumgünü kutlu olsun tekrar ve miniklerinkide..ayrıca terbrikler ıphone almadan ıpad'e geçiyorsun :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

creative mind; thank you dear;) i have read your post too:D
our cousin taken photograph this lovely potato:)
i ll send smurfs :D
i love my bunnies very much :)
thanks for remember my birthday ,my faithful friend;)

z. Bera ; sorry my big witch :S ayyy ingilizce modunda kalmışım bir an :D ya kusura bakma cadım uzun bi yazı oldu ya bazı şeyleri unutabiliyo insan, teşekkür ederim apple için;) :*

ada ve deniz; teşekkürler;)

ecerce; teşekkür ederim ;)

küçük şeyler; daha ipad e alışacağımdan emin değilim, alışmışız tıkır tıkır klavyelere dokunmatik zor geliyo :D
teşekkür ederim, sevgiler..

aklı karışık bir anne; teşekkür ederim, çakmakta benim de gözüm kaldı , yakın zamanda bozulursa benim yüzümdendir:D

sena çeyiz; teşekkür ederim , çıktı zaten :D evrakları gönderdim, ipad imi bekliyorum ;)

2 nolu abla; aaa niye öyle diyosun gayet süslüydü pasta:))))
abla çakmağın güzelliğini daha yeni mi farkediyosun ???, haketmiyosun sen o çakmağı bana ver :P:P:P

örgüçantam; yaş kompleksim yoktur aslında ben de söylerim hemen ama bu 29 dan 30 a geçiş biraz zor oldu nedense :)) sonra o gün çok üzücü bi haber aldık, amaan dedim hiç bişeyi kafaya takmaya değmez... teşekkür ederim partimize katıldığın için ;)

sihirltorba; amiiin inşallah ..

Zzzzz .... Uyku modu .s dedi ki...

Tamam Tamam . Sıkıntı Yok ' :D

Selcen Yurtseveroğlu dedi ki...

geçen yıl sevgililer gününde annen kalpli bir yiyecek yapmıştı diye hatırlıyorum... şimdi gene hatırlayıp güldüm... :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet kalp kalıpta pilav yapmıştı (kalp kapama :) ) bizde ailecek romantizm tavan yani :)))

hatice karadayı dedi ki...

çok güzeller ben bişey soracam şirinleri nerden ve nekadara aldın söylermisin bende düşünüyorumda şimdiden sagol cnm

biyasimadahagirdim dedi ki...

şirinler kinder sürprizlerden çıkıyor:) tabi her zaman çıkmıyor , benim kuzen sallayıp sesinden anlayacak kadar ustalaştı :)))
bir de üzerinde şirinler resmi olan 3 lü kutular var ama sadece 1 tanesinde şirin çıkıyor:(