1 Aralık 2011 Perşembe

Baklavalı Fotoğraf Makinesi Askısı

Mavi süetimsi deri üzerine sarı-beyaz-yeşil baklava desenleri uyguladığım fotoğraf makinesi askısı (bu kadar anlatabildim, askı işte;)  )
Diğerleri burada;)

18 yorum:

Gul/İnn dedi ki...

güzel ama ..kendi kendini anlatıyor zaten :)

Elifinelizi dedi ki...

heheheh pek güzel anlatmışsın :D
çok sempatik olmuş :)

ada ve deniz dedi ki...

bu çok güzel olmuş....

CREATIVE MIND dedi ki...

Super cute :)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

shetland desen(doğru yazdım inş:))) bayılırım nasıl güzel yakışmış ellerine sağlık

biyasimadahagirdim dedi ki...

gül/inn; ben de öyle düşündüm fotoğrafta görünüyor zaten dimi;)

elifinelizi; ;)

ada ve deniz; teşekkür ederim;)

creative mind; thanks;)

örgüçantam ; teşekkür ederim;) (yazılışını ben de bilemicem :D )

pempe gönlüm sende dedi ki...

çok tatlııııı:) bayıldım ben buna:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

;) sevindim;)

Aslı dedi ki...

Hani bazı şeyler anlatmasanızda kendini ifade eder ya, bu çalışmanızda öyle olmuş. Çok güzel ellerinize saglık :)

serhat dal dedi ki...

bende istiyorum , ne olacak sımdı :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

Aslı; teşekkür ederim ;)

Serhat Dal; yakında emeksensin'de dükkan açmayı düşünüyorum.. bir de geçen sene küçük çaplı bi fotoğraf yarışması düzenleyip bu askılardan hediye etme düşüncem vardı, yıldönümü çekilişinden sonra tekrar düşüneceğim bu konuyu :)

SİHİRLİTORBA dedi ki...

çok İngiliz kolej tarzı olmuş :)) anladın sen onu ;))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) anladım ;)

1Boğa1Balık1Akrep dedi ki...

A aaaa.. burası ne kadar keyifli bir site, bir yaşıma daha girdim vallahii:))

Gizem Dalyan dedi ki...

cooook begendiiim. :)

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

biyasimadahagirdim dedi ki...

1boğa1balık1akrep; ;)

gizemli dalyan; sevindim;)

Serap Aytekin dedi ki...

Bunlardan satın alamıyo muyuz?

biyasimadahagirdim dedi ki...

merhaba, satışa sunmak için daha çok üretmek istiyorum ama henüz vakit bulamadım :( elimde birkaç model var görmek isterseniz (profilinizde mail adresi göremedim bana biyasimadahagirdim@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz )