1 Kasım 2010 Pazartesi

Nişan Kutularına Giriş

Bu esas yazı değil sadece bir giriş yazısıdır... :)
3 nolu ablamın nişan kutusu (nişan sepeti,söz kutusu, söz sepeti, her neyse işte:P  )
-------------------------
Bu da kuzen "dealer" ın nişan kutusu;)
Ve detaylar...
Özellikle kutunun altındaki kalpli fotoğraf çerçevesine bayılmıştım (halbuki kalp şeklini pek sevmem bazı yerlerde, ama bu çok şık değil mii:)  )


Sıradaki postta simli mumların akıbetini göreceksiniz;)   E artık nerede göreceğiniz hakkında bir fikir oluşmuştur kafanızda:D Ama bu gördüklerinizden çok farklı bir düzenleme oldu, AZ SONRA...

11 yorum:

cadı no:2 dedi ki...

teyze çok güzel olmuş da niye yeniyi eklemedin

hesna dedi ki...

aa ne zaman çektin benimkinin fotografını? eveet ben de çerçeveyi çok beğeniyorum ama bozmaya da kıyamıyorum:) bu şekilde de güzel duruyor..tülü kirlenmediği sürece bozmam da heralde... simli mumların akıbetini de gördüm çok güzel olmuş(tabi ben gördükten sonra değişmediyse).. ellerine sağlık..

biyasimadahagirdim dedi ki...

cadım; yenisini de ekleyeceğim ;)

dealer; taa senin günün olduğu zaman gelmiştim ya o zaman çektiydim 1-2 sene oldu galiba:) kutuyu ayrıca tülleyelim çerçeveyi kullan bari yazık orda:D

hesna dedi ki...

oluur bana uyar sana zahmet olmazsa:D

embir dedi ki...

güzellermiş, benim nişan kutum olmadı...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım çok şık görünüyor

nihalasli dedi ki...

Cok guzel gorunuyorlar..Ozellikle cerceve harika!

Creative Mind dedi ki...

This is super cute box..i wish you receive this type box very soon..wish you all the best sister..silver & white is all time favorite contrast..isn't it..?

biyasimadahagirdim dedi ki...

dealer; olmaz olmaz sen getir;)

embir; teşekkürler. bundan sonra da olmasn zaten(evliydin değil mi yanlışlık olmasın da:)) )

örgüçantam; teşekkürler;)

nihalaslı; bencede;)

creative mind; thank you for your good wishes;) silver&white is my favorite too but next post will be about gold&silver ;)

tubiornat2b dedi ki...

aaaa benim nişan kutum.. evet güzel oldu..sıradakini bekleyin derim;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

geliyo sıradaki 2 dk ya kadar;)