Blogta genelde canımı sıkan şeyleri yazmıyorum, burası benim keyif köşem ;)
Kediler negatif elektiriği alırmış ya belki ekrandan da alır diye "tarçınlı" bir konu olsun dedim;)
İşte camdan firar etmeye çalışan Tarçın :)
Kediler negatif elektiriği alırmış ya belki ekrandan da alır diye "tarçınlı" bir konu olsun dedim;)
İşte camdan firar etmeye çalışan Tarçın :)
(Heeey... Rahat bırak çiçeklerimii...Bak işte bir de petunyalarımı yiyen güvercinler var :) Neyse kıştlayıp geldim:D )
---------------------
Zaten hava bir garip 2 gündür bir de Vodafone müşteri hizmetleri ile uğraştım...
Olay şöyle gelişti :) Babamın hattına 20 tl yüklerseniz 20 tl bedava diye mesaj gelmiş.Günü de gelmişti biz de yükledik.. Ama hediye 20 tl ile ilgili bir bilgilendirme mesajı gelmemiş. Ben de müşteri hizmetlerini aradım, aradım, aradım...
Bütün menüleri dolaştım bir türlü müşteri temsilcisine bağlanmıyor ... Soldan soldan geldiler tabi:))
En sonunda google amcaya sormak aklıma geldi :) Zaten "vodafone müşteri... " yazarken müşteri temsilcisine bağlanma diye çıkıyor.. şikayetvar.com da aynı şikayete verdikleri cevapta sıfırı tuşlayarak bağlanabilirsiniz yazmışlar.. İyi de kardeşim bunu telefonda neden söylemiyorsunuz da insanları uğraştırıyorsunuz !!!
Neyse sonunda bağlanabildim müşteri temsilcime:D
Önce sorumu sordum *123#13# den öğreniliyormuşşş..Sonra da müşteri temsilcisine bağlanmak için menüden neden yönlendirilmiyor diye sordum
Cevap şu;
"MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE SIFIRI TUŞLAYIP BAĞLANILACAĞINI SADECE MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ SÖYLER !!! "
hahahah var mı böyle bir komedi:))) Tavuk mu yumurtadan, yumurta mı tavuktan çıkar misali (misal uydu mu bilmiyorum ilk aklıma o geldi:P )
İyi dee nasıl bağlanacağımı bağlanamadığım bir yerden mi öğreneceğim? diyorum, kız otomatiğe bağlanmış şekilde aynı şeyleri tekrarlıyor " bu bilgiyi sadece müşteri temsilcisi söyler bıdı bıdı.." :))) Kardeşim size bağlanamayınca nasıl sizden öğrenirim, hem bağlandım diyelim neden "nasıl bağlanacağım" diye sorayım............
Bir kaç defa aynı şeyi tekrarlayınca dayanamadım "çok komiksiniz farkında mısınız, anlamamazlıktan geliyorsunuz" dedim :))) Garibim bu sefer ses tonunu biraz daha yükseltip kurmalı saat gibi aynı şeyleri söylüyor :D:D:D
Vodafone a bir şikayet maili yolladım bakalım cevap verebilecekler mi !
NOT: Konu ile ilgili bir komedi de bizim binanın asansöründe var :) Asansörün içinde "asansör kabinini görmeden binmeyiniz" yazıyor :))) O yazıyı okuyabilen biri demekki görüp binmiştir dimi:P
---------------------
Zaten hava bir garip 2 gündür bir de Vodafone müşteri hizmetleri ile uğraştım...
Olay şöyle gelişti :) Babamın hattına 20 tl yüklerseniz 20 tl bedava diye mesaj gelmiş.Günü de gelmişti biz de yükledik.. Ama hediye 20 tl ile ilgili bir bilgilendirme mesajı gelmemiş. Ben de müşteri hizmetlerini aradım, aradım, aradım...
Bütün menüleri dolaştım bir türlü müşteri temsilcisine bağlanmıyor ... Soldan soldan geldiler tabi:))
En sonunda google amcaya sormak aklıma geldi :) Zaten "vodafone müşteri... " yazarken müşteri temsilcisine bağlanma diye çıkıyor.. şikayetvar.com da aynı şikayete verdikleri cevapta sıfırı tuşlayarak bağlanabilirsiniz yazmışlar.. İyi de kardeşim bunu telefonda neden söylemiyorsunuz da insanları uğraştırıyorsunuz !!!
Neyse sonunda bağlanabildim müşteri temsilcime:D
Önce sorumu sordum *123#13# den öğreniliyormuşşş..Sonra da müşteri temsilcisine bağlanmak için menüden neden yönlendirilmiyor diye sordum
Cevap şu;
"MÜŞTERİ TEMSİLCİSİNE SIFIRI TUŞLAYIP BAĞLANILACAĞINI SADECE MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ SÖYLER !!! "
hahahah var mı böyle bir komedi:))) Tavuk mu yumurtadan, yumurta mı tavuktan çıkar misali (misal uydu mu bilmiyorum ilk aklıma o geldi:P )
İyi dee nasıl bağlanacağımı bağlanamadığım bir yerden mi öğreneceğim? diyorum, kız otomatiğe bağlanmış şekilde aynı şeyleri tekrarlıyor " bu bilgiyi sadece müşteri temsilcisi söyler bıdı bıdı.." :))) Kardeşim size bağlanamayınca nasıl sizden öğrenirim, hem bağlandım diyelim neden "nasıl bağlanacağım" diye sorayım............
Bir kaç defa aynı şeyi tekrarlayınca dayanamadım "çok komiksiniz farkında mısınız, anlamamazlıktan geliyorsunuz" dedim :))) Garibim bu sefer ses tonunu biraz daha yükseltip kurmalı saat gibi aynı şeyleri söylüyor :D:D:D
Vodafone a bir şikayet maili yolladım bakalım cevap verebilecekler mi !
NOT: Konu ile ilgili bir komedi de bizim binanın asansöründe var :) Asansörün içinde "asansör kabinini görmeden binmeyiniz" yazıyor :))) O yazıyı okuyabilen biri demekki görüp binmiştir dimi:P
16 yorum:
:) yazık kız ne desin :P ne üsteliyon sende.. onların işi zaten SORUNLU müşterileri sıvıştırmak :P hehe
:)) ben sorunlu değil haklı müşteriydim bi kere:P onun için verecek cevap bulamadı:)
(ayrıca ben bu SORUNLU müşteri sözünü bi yerden hatırlıyorum sanki hahaha)
evet benimde aklıma geldi de ondan SORUNLU müşteri dedim :)))))))
traji komik bu ne yok böle bişi:))) tarçında çok sevimliymiş ayhh :))
alıştım aslında, burasi Türkiye...:)
Dışarıdan gayet komik görünüyor.Merak etme hepimiz yaşıyoruz böyle olayları.Amaaan boş ver böyle Tarçın'ı olanın canı mı sıkılırmış? Mıncıkla keratayı, at stresini:)) Sevgiler.
hakkaten komik ve sinir bozucu bi durum olmuş.bende sanırım aynı tepkiyi verirdim..ısrarlı bi şekilde mantık dışını savunanlara uyus olurumda.. :))
bu arada kedin gerçekten pek havalı,pek güzel çıkmış.
tarçında pek fotojenikmiş walla :))
neduk; ah bir temiz yakalasam mıncıklayacağım:) yıkanıyor ertesi gün sokağa çıkıyor yine:(
suzem; evet yaa çok sinir bozucu.. tamam şikayetinizi ileteceğim falan dese diline mi yapışır:D
burcu; evet hiç bana çekmemiş:))
:)) Notuna çok güldüm..
Vodafone olayına ise çok üzüldüm..İnsanın vaktini alıp insanı geriyorlar:((
kedilerin her tarafta dolaşıp da çok az şey devirmesine bayılıyorum öte yandan
benim de begonya yapraklarımı çok fena yiyor bu kuşlar ya :)
insanın çevresi tatlı mı tatlı hayvan ve bitkilerle dolu olunca moralinin bozulmasına izin vermemeli herhangi bir konuda:=))
sevgiler...
kabini binmeden görmeyiniz güzelmiş gerçekten :)
ne şirindir şu kediler çok severim tarçın da adı gibi çok şeker
odil sezen metin; aynen katılıyorum..
mine; evet ben de hayretle izliyorum 4 ayakla nasıl başa çıkabildiklerini:D ama o penceredeki menekşeleri az devirmedi bizim yaramaz:)
nur; :)
gönül; zorla sevdiriyorlar kendilerini :)
Ben tarçını çok sevdim. Aslında ben kedileri çok severim :)
öpermisiniz onu benim yerime :)
:( öperdim ama ortalıkta yok bizim yaramaz:( 3 gün gelmemesine alışığız da bugün 6 gün oldu.. yok..
Yorum Gönder