24 Haziran 2010 Perşembe

Geldiiim (sayılır:D ) - Tebdil-i Mekan (bahçe) - ve bir not...(anlayana)

Dün ADSIZ bir yorum aldım.. Sitem ediyor ne bu 1 haftadır konu eklemiyorsun diye, bir de tehdit etmiş sakın bu yorumu yayınlama diye:))) Ayıp ettin ablacığım yayınlar mıyım hiiiç:D

1 hafta blog dünyasından uzak kaldım:( bir sürü konu eklenmiştir şimdi nasıl kapatacağım aradaki açığı bilmiyorum:)
--------------------------------------------------------------

Eee nerde kalmıştık...
Enes'in (kuzenim) civcivleri :)
Ve ilginç tavuk ve horozları:)
Bu aşağıdaki Elvis Presley:)))))
Bir de tüylerine ters fön çekilmiş gibi bembeyaz, top gibi, küçük bir tavuk var onun fotosunu çekmemişim :)

Bu da Enes'in anneannesi ve dedesinin bahçesinin diğer bir bölümü.. Güller coşmuşş:)
---------------------------------------------------------------------------------------
Geçen hafta sevgili arkadaşım dakikadanönce (Ç)alıntı yazılar yayınlayan bir blog var, senin yazılarını da kopyalamış dedi.. (Adresi vermeyeceğim tabiki) Gittim baktım, 1 yazı 2 yazı değil benim bütün blog orada:) "yok artık" diyor insan ama yapacak pek birşey de yok bu duruma..

Rss den olduğu gibi kopyalıyor yazıları uyanık.. Benim ve bir sürü arkadaşımın emek çekip yazdığı yazılar aynen kopyala sonra bir de yaz "Bu sayfadaki konular netten alıntıdır linkler değişmemiştir..." diye.. Var mı böyle bir yüzsüzlük???
Peki ya link verilmeyen ya da fotoğraflara bile isim yazılmayan yazılar ne olacak??? Linkleri değiştirmiyormuşmuş LUTFETMİŞ, teşekkür bekliyor sanırım:)

Blogta iletişim adresi ve yorum bölümü yoktu o gün... 1-2 gün önce yorumları açmış. İşe yaramayacağını bildiğim halde bir yorum yazdım (kendi yazıma:))) )
Yayınlamadı tabiki, ama okuduğunu biliyorum bu da yeter...
(Ç)alıntı yaptığı yazıları okuduğunu hiç sanmıyorum.. Belki bu konuyu da hiç okumadan otomatik olarak kopyalayacak:)

İşte yayınlanmayan yorumum... ANLAYANA...

"birebir kopyaladığın bloglardan sadece birinin sahibi olarak (işe yaramayacağını bildiğim halde ) bu yorumu yazıyorum... "Bu sayfadaki konular netten alıntıdır linkler değişmemiştir..." yazınca iş bitiyor mu??vicdanını mı rahatlatıyorsun:) Linkleri değiştirmediğin için teşekkür mü bekliyorsun? peki ya link eklemeyen ya da fotoğrafa bile isim yazmayan bloglar ne olacak? dedim ya emeğe saygısı olmayan, parazit olmaya mahkum ve bundan rahatsızlık duymayan birine bunları neden yazıyorum bilmiyorum...sen bu yorumu sırıtarak okurken emin ol ben de zamanı gelince seni sırıtarak izliyor olacağım:) anlayana..."

*****BİYASİMADAHAGİRDİM*****
(yazıların sonuna link eklesem iyi olacak:) linkler değiştirilmiyormuş yaa:))) ha bir de bunun linkleri de silen cinsi var...O türler daha tehlikeli, google ın acilen bir ilaçlama yapması lazım bu asalaklara karşı :D )

26 yorum:

Somethin'Special dedi ki...

tatlım kim olduğunu söylesen daha iyi olmaz mı acaba?Hem afişe etmiş olursun hemde bizimki de çalınmış mı diye bakabiliriz.Ne dersin?

Ayça'nın Dükkanı dedi ki...

Hoppalaaa :D (ç)alıntı olayına mı diyeyim, sen yazmadığın için tehditkar yorum bırakana mı :)))

Elvis pek bi yakışıklıymış :)))

Hoşgeldin şekercim ;)

dakikadanonce dedi ki...

yazının altına link eklemek güzel fikir olmuş bydg. İnşallah işe yarar dicem ama pek umudum yok. Civcivler çok tatlı.

Bahar YORGUN dedi ki...

canım bu çalıntı konusu çok siir bozucu valla çok güzel özetlemişsin google amca bunları ilaçlasın

celebi74 dedi ki...

hoşgeldinnnnnnnnnnnnnnn

www.mkblkonsept.com dedi ki...

Vayy hırhız vayy:)
terbiyasız!!!
Ne cesaret haa.İlginç.
Sevgiler

biyasimadahagirdim dedi ki...

Somethin'Special; biliyorsun bu tür blogların amacı başkalarının sırtından para kazanmak, adresi verip birkaç kişinin daha o sayfayı tıklamasını istemedim;) ama sana mail atarım adresi;)

Ayça'ın Dükkanı; hoşbulduk;) herkes bi alem:)elvis bile tavuk olup yeniden dünyaya gelmiş hahaha:D

dakikadanönce; benim de umudum yok ama yapacak bişey de yok..

Bahar Yorgun; sen de biliyorsun dimi senin blogta var orda, kendi blogumuzu takip etmek için izlemeye alalım en iyisi, belki bizim yerimize de bişeyler ekler hayrına hahaha:D

çelebi; hoşbulduuk;)

mkblkonsept; aaaa hırsız demeyelim:) izinsiz araklıyor ama linkleri değiştirmiyor :))) bence üşenmese linkleri de değiştirirdi, biraz tembel bir asalak herhalde:D

Ayça'nın Dükkanı dedi ki...

:)))) yakışıklı tavık :P

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) evet yakışıklı kerata:D bi dahaki sefere o beyaz top gibi olanı çekicem;) hiç kaçmıyor(ya da tüylerinden kaçamıyor) çocuklar ilk onu yakalayıp mıncıklıyolar:D

neduk dedi ki...

İlaçlama ha? Çok tatlısın:))) Sevgiler.

suzem dedi ki...

Hoşgeldin Reyhanım...bu sene maratondaymışcasına her yere yetişmeye çalışan ben için; 2 dk.mola,kendimi dinleme ,biraz dertleşme bölümüsün sen..bi daha bu kadar kaybolma emi..
not : bu arada bahsettiğin blogu gezdim.ayıp..yazık..delüüüü :)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

neduk; :)sevgiler ;)

suzem; hoşbulduk, bu kadar uzun ara vermemeye çalışırım;) ama dünyanın koşturmacası hiç bitmiyor, ölümler, doğumlar, iş güç, beyin yorgunluğu vs vs :)
blogu nerden bulup gezdin? :)

suzem dedi ki...

10 marifetten tanıdığım tiryaki hobi anlatmıştı..bi bakayım dedim."anaaa reyhanımda burda" şaşırdımmm...daha bir sürü isim...
:))

Yeşim dedi ki...

Tatlım, Elvis Presley hayranı olarak sizin Elvis'e de bayıldım :) Hırsızlık olayı için de üzüldüm. Kendine saygısı olmayanın, başkalarına da saygısı olmaz.

biyasimadahagirdim dedi ki...

suzem; evet tanıdık bir sürü blog var ama ben çok gezmedim daha fazla kazandırmayayım diye:D

yeşim; Elvisin daha yakışıklı halini fotoğraflayabilirim bir gün belki;) fazla hareketliler en iyi kare bu olmuş:D

Dijital Günlük dedi ki...

Keşke (ç)alan blogun linkini verseydiniz, sizin vasıtanızla birçok blogcu da yazılarının (ç)alınma durumunu kontrol ederdi. Aslında tek bir örnek yok bu konuda, birçok blogcu bundan dertli.

biyasimadahagirdim dedi ki...

eet maalesef çok blog var çalıntı yazılar yazan..dediğim gibi biraz daha prim vermemek için adresi yayınlamadım.. blogunuzdan çalıntı konu olup olmadığını anlamak için google a size ait bir başlık ya da cümleyi yazın.
Ben bu konuyu yazınca ablam böyle bir arama yapmış, sen şu siteyi mi diyosun evet hepsini almış blogunun dedi:) ama benim kastettiğim blog o değildi:D ama o bloğa mail attım bütün konularımı sildi sağolsun:) diğerinden ses yok yorumları yayınlamıyor...
hangi site olduğunu öğrenmek isterseniz mail atabilirim ;)

Dijital Günlük dedi ki...

Kusura bakmayın, biraz geç gördüm. Siteleri öğrenmek istiyorum :) Merak işte! :)
e-mail adresim; dijitalgunluk@gmail.com

biyasimadahagirdim dedi ki...

tam yazacaktım elektrikler kesildi iyi mi:D hemen atıyorum adresleri;)

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

inanmıyorum yaa bende seviniyorum benim blogumda kiyazıalr kopyalanmıyo diye :) (Ç)alıntı işini baya ilerletmişler maşallah iyi çalışıyolar yaa :) bu na bi çare bulan varsa bana da diyiverin nolurrr :) bu arada tavuklarda number one elvis :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

bende şimdi dijitalgünlük'e mail attım lilibebek de bundan bahsetmiş verdiği linklere bakıyodum şimdi;)

http://lilibebek.blogspot.com/search?updated-max=2010-07-16T09%3A29%3A00%2B03%3A00&max-results=7

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

ya bende merak ettim acaba bana da atabilirmisin adresleri zeynepten alıcam ama o nette diel şuan .. bide bu linkte öle bişi göremedim ben baktım ama ?

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) atıyorum hemen

Dijital Günlük dedi ki...

Mailler için çok teşekkür ederim. Yazıyı inceleyecem, deneyecem en uygun zamanımda :) Bakalım olacak mı ???

Berra'nın Çöplüğü dedi ki...

bende tşk ederim.. ama henüz yapamadım siteye üye oldum ama çok karışık geldi yavs :/ zeynep senin ki bitince benimkinede bakalım kuzum :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

rica ederim ne kadar işe yarar bilmiyorum, ben de hiç anlamıyorum bu kod işlerinden :(