1 Mart 2010 Pazartesi

İstisnalar kaideyi bozmaz :D

Yazılacak bir sürü konu sırada beklerken genelde blogumda çekiliş yazıları yazmıyorum:) Ama sevgili Leyya'nın hediyeleri o kadar güzel ki bir şansımı deneyeyim dedim;)
-------------------------------------
Çekiliş demişken size bir SORU ; takip ettiğim bir sürü blogta King elektrikli ev aletlerinin kampanyasından bahsediliyor. Ablam da sende katılsana güzel bişeye benziyor dedi. Girdim siteyi incelemek için, hiçbişey anlamadım:) Anlayan ve katılanlara soruyorum
"Blog üyelerine çekilişsiz, kurasız sürpriz hediyeler veriyor."
"bu yarışma bugüne kadar yapılan yarışmalara hiç benzemiyor"
"YARIŞMAMIZ İÇİN KENDİ BLOG SAYFALARINDA YARIŞMAYI DUYURANLAR ARASINDAN SEÇİM YAPILACAKTIR" (seçimi çekilişsiz nasıl yapacaklarsa!)
gibi cümleler var blogta.. şimdi bu çekilişsiz kurasız yarışma( ! )da hediyeyi hangi yöntemle verecekler??? sorunun cevabını merak ettiğim için 2 yorum yazdım sayfaya yayınlamadılar bile:)))
Ee yorumları yayınlayıp cevap veremediklerine göre demekki blogları sadece reklamlarını yaptırmak için kullanıyorlar diye düşünmez misiniz siz olsanız?

3 yorum:

YETENEK-SİZİN dedi ki...

ewet kingin reklamını bende yayınladım. bir sürü bilgi istediler, cep telefonuna kadar sebebini sorduğumda banada cevap vermediler ama saf gibi bütün aşamalrı doldurdum:)))

Bucanni dedi ki...

Şekercim leyyada iyi şanslar :)

ladygreenriver dedi ki...

evet canım haklısın.reklam dan başka bişey değil.