28 Şubat 2010 Pazar

Sergi Detayları

Aslında birkaç tanesi hariç hepsi daha önce yayınladığım şeyler..
Anahtarlıklar, cüzdanlar, iğnelik..
Burada da broşlar.. üstteki mavi olan abla no:1 marifeti;) Sağ taraftaki 2 küçük kalp de benim küpelerim ;)

Çantalar ve bez pasta..

Buzdolabı cepleri ve soltarafta köpek tokalık..
NOT: Metal panoyu getiren enişteme ve kumaş kaplayan anneciğime teşekkür ederim;)

Alttaki pileli kolyeyi yayınlamıştım diğerini de daha sonra detaylı yayınlarım;) bir de sağ tarafta broşlar var..
Mankenimsiz olur muuuu??? Olmaaaaz :P

Taçlar için kalın karton borular vardı (babamın neyleri gönderirken kullandığı) onları kumaşla kapladım..
Sağ tarafta 3 tane bez çantası var onları bir sonraki yazımda yayınlayacağım;)

NOT: Bu arada sergi için kartvizit ve etiket bastırdık:) Ablam da duvar resimleri için kart bastırdı. Biraz aceleye geldi tam istediğimiz gibi olmadı ama o günlük işimizi gördü. Gerçi daha hiç arayan olmadı ama neyse:)))

7 yorum:

Banuca dedi ki...

"Ah bu sergide ben de olsaydım,
Bu güzelliklerin hepsini alsaydım
Doyamazdım bunları seyretmeye
Yeter ki ben oraya varsaydım"
:)))))))))

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerinize sağlık bunları izlemek bile insana mutluluk veriyor. Ailenin ve senin emeklerinize ellerinize sağlık güzelim, umarım her şey dilediğiniz gibi geçmiştir...

biyasimadahagirdim dedi ki...

banuca; :))) güftesi banucaya bestesi -bilmiyorum kime- ait bir parça ile yorumlarımıza devam ediyoruz:D:D:D

sibelin hobi dünyası; teşekkür ederiim;)

suzem dedi ki...

satışlar nasıl gitti reyhanım..
hepsi ayrı güzel..
ellerinize sağlık.

biyasimadahagirdim dedi ki...

çok soran oldu ama sergi sırasında satış yapılmayacak gibi geldi hep kart dağıttım:)

Adsız dedi ki...

peki neden kayseride de yapılmaz bu güzel işler hiç anlamıyorum.hepsi de birbirinnden güzeller.ellerine sağlık

biyasimadahagirdim dedi ki...

acemi terzi teşekkür ederim, kayseri temsilcisi sensin:) senden bekliyoruz ;)