11 Ağustos 2009 Salı

Çanta Tasarım Yarışması

Düğünler bitti, geldim gelmesine ama bu hafta yine blogla ilgilenemeyeceğim.. bu sefer sevdiğim şeyleri yapacağım için şikayetçi değilim:) işte sebeplerinden biri aşağıda;

Afişin daha büyüğünü bulamadım.

Çevre Dostu Çanta Tasarımı Yarışması

Yarışma hakkında:
1-Tasarlanacak çantalar alış-verişte kullanılacak şekilde olmalı,
2-Kullanılan malzemeler doğal olmalı,(Naylon,sentetik boya vs.içermemeli)
3-Katılımcılar tasarımları ve beraberinde A4 kağıdına yazdıkları rumuzlarınıen geç 15 Ağustos 2009 tarihinekadar Dost Kalpler Derneğine teslim etmelidirler.

facebookta etkinlik ile ilgili duyuruya
bakabilirsiniz...

Naylon poşet kullanımı azaltmayı amaçlayan bu etkinlik için Dost Kalpler Derneğine teşekkür ediyorum..
Naylon poşet kullanımı ile ilgili pazar filesine dönüş adresini de mutlaka ziyaret edin.


ben çizimlerimi yaptım, işin zor kısmı doğal malzeme bulmakta:( daha önce diktiğim ve çantamdan çıkarmadığım alışveriş çantamın fotosunu fırsat bulup ekleyememiştim, artık yarışmadan sonra eklerim :D
hadi bana müsadee;)

5 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

kolay gelsin ve başarılar canımmm

kubra zeynep kara dedi ki...

ne güzel ne kadarda duyarlı bir davranış.
görmek için sabırsızlanıyorum:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederiim;) yarışmanın süresi uzatılmış çok sevindim:D yetişmeyecekti yoksa bütün düşündüklerim;)

bahar yorgun dedi ki...

arkadaşım bende bir ödülün var gelip alır mısın?

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkür ederim, hemen geliyorum;)