4 Ocak 2009 Pazar

Taş Devri...


Bunlar deniz taşlarıyla yaptığım magnetler. başta boyamayı düşündüm sonra doğal halleri daha çok hoşuma gitti:) buzdolabının üzerinde sadece bunlar olsa iyi 15-20 tane daha magnet var , annem biraz şikayetçi bu durumdan (buzdolabını bozuyor vs vs demişler ) ama ben seviyorum magnetleri:D

Not -1: diğerlerinin fotoğrafını bundan sonraki konuda ekleyeceğim;)

Not -2: fotoğraf deneme tahtasına döndü:D rötuş denedim (not kağıtlarındaki yazıları silmeye çalıştım,biraz acemice oldu) bir de "biyasimadahagirdim" yazdım fotoğrafın üstüne.

Not -3: hala blogtaki acemiliğim sürüyor. çözemediğim birşey var sesimi duyan varsa yardım istiyorum:) hani konu başlığına tıklayınca içeride daha ayrıntılı fotoğraf ve yazılar oluyor ya..iyi dee nasıııl?:)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

sorunu tam anlayabilseydim sanırım yardımcı olabilirdim...acaba yazıdan kısa bir bölüm görünmesini ve devamı yazısını tıklayınca yazının tamamının görünmesini mi istiiyorsun? yoksa resme tıklayınca flicker yada picassa albümüne gitmesini mi istiyorsun? bloguma yorum bırakırsan yardımcı olmak isterim...sevgiler

Adsız dedi ki...

arkadaşım aradığın şey yazının devamını oku bağlantısı, evet...ben şahsen uygulamadım ama şu linke bi göz at istersen işine yarar mı?

http://www.mafiamax.com/2007/07/sizlere-bu-yazmda-blogger-kullanclarnn.html

Adsız dedi ki...

bu magnet dediklerine hasta oldum ya ne kadar güzel olmuş. mermer mi bunlar.renlendirmseini nasıl yaptın?

biyasimadahagirdim dedi ki...

mermer falan değil, bildiğin deniz taşı:)

Adsız dedi ki...

magnetleri bende seviyorum.başka bir şehre gidince ordan magnet alıyorum hatıra olsundiye.eline sağlık

biyasimadahagirdim dedi ki...

ne güzel, eminim çok güzel bir koleksiyon olmuştur;)