21 Ocak 2009 Çarşamba

can sıkıntısı başa bela...

sen can sıkıntısının fotoğrafını çekebilir misin ,Abidin? ;)

Bu saatte uyumazsan sabah kalkamazsın tabiii..saat çalmadı mııı yoksa kapatıp uyudum mu hatırlamıyorum ama annem 9 da "siz hala gitmediniz mi?" deyince bir fırladık 10 dk da hazırlanıp evden çıkmışız:) abla diyorum demekki bundan sonra 8:45 e kadar uyuyabiliriz :))) şimdi niye yazıyorum bunları????hiiiiç can sıkıntısı işte...bloguma R E N K gelsin istedim;) bu fotoğrafı da canım sıkıldığında çekmiştim..simetri hastalığı olanlar bakmasın fotoğrafa :))) mesela pembe ile kırmızı , turuncu ile sarı birbirine yakın olmuş biraz :D simetri hastalığı deyince MONK aklıma geldi :) TNT de günde 2-3 kere oluyor, tavsiye ederim;)



BİTTİ... iyi geceler.......

5 yorum:

Adsız dedi ki...

kız kardaşımmm... sana demedim mi bilg. ı bana ver de güzelce uyu diye.. işte bak böyle saçmalarsın gece gece:D
hem zaten kalemleri de simetrik çekememişsin :P

Unknown dedi ki...

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ DEMEK P.D.Ç.E GÜZEL ARKADAŞIM TANIŞTIĞIMIZA MEMNUN OLDUM SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM BU ARADA BENDE SİMETRİ HASTALIĞI VAR MALESEF:(((

biyasimadahagirdim dedi ki...

p.d.ç.e hmmm:)ben de memnun oldum.
duvardaki tablolar falan yamuksa ben de sinir olurum ama "monk" kadar değilim,sizin de değildir umarım;)

Adsız dedi ki...

reyhan teyze pek simetrik olmamış yamuk çekmişsin galiba:p

biyasimadahagirdim dedi ki...

farkındayım "adsız" ukala cadım benim;)