30 Aralık 2012 Pazar

Çalışma Hayatımın Kurtarıcısı Dr.Beckmann




Biz kadınların işinin ne kadar zor olduğunu çalışma hayatına başladıktan sonra bir kere daha anladım.

Çalışan biri olarak uzun zamandır ev işleri ile alakamı kestim, odamın hali perişan ben perişan modundayım :) En çok da çamaşır yıkamaktan şikayetçiyim. Zaten pek anladığım bir iş değildir :)

Bütün renkleri bir arada yıkamışlığım ve en sevdiğim kıyafetlerimi heba etmişliğim vardır :-O

Hep demişimdir, bu renklilerle beyazları bir arada yıkamamızı sağlayacak bir ürün icat edilse de, hem zamandan hem mekandan tasarruf etsek diye. Dr. Beckmann sesimi duymuş ola ki tam da istediğim şeyi icat etmiş; Renk Koruyucu Mendil !

Evet ben de ilk duyduğumda çok şaşırdım; nasıl yani şimdi o kıpkırmızı gömlekle, bembeyaz pantolonu bir arada mı yıkayacağız dedim. Merak ettim aldım, denedim. Sonuç gerçekten şaşırtıcı. Dr. Beckmann koruyu mendil renkleri çekiyor ve renkler kesinlikle birbirine karışmıyor :) Tempolu hayatım için pratik bir çözüm bulmuş oldum böylelikle :) Özellikle çalışan bayanlara tavsiye ediyorum. Ürünün etkisini daha iyi anlatabilmek için en son yıkamamın görsellerini de paylaşıyorum.

Denemek isteyenler %100 Alman üretimi olan bu markaya Migros, Carrefour, Real ve Metro gibi büyük marketlerden ve online satış sitesi www.cosmofresh.com 'dan ulaşabilirler.

Umarım Dr. Beckmann sizin de hayatınızı kolaylaştırır :)

Sevgileeer,

Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok: