20 Kasım 2012 Salı

Kelebek avı...

Araya eski çantalardan ekleyeyim, belki gördükçe gaza gelip tekrar çanta yapmaya başlarım dedim :) 
Bu çantayı 8-9 ay önce kelebek sever bir anne için yapmıştım :D
Prensesi internetten çizmiştim,  daha önce kurbağa prenslisini yapmıştım :) Sanırım sonra 1 tane de farklı versiyonunu yaptım ama fotoğrafları nerde hiçbir fikrim yok.. (eve gidince bi araştırayım)
Detaylar..
Detaylar...:) 
Bugün hiç yazasım yok nedense.. uykum var ^o^
-------
Çantanın sahibi bir de kirli bezler için küçük çanta istemişti:) 
Kendim yaptım diye demiyorum fena olmadı, buna kıyıp kirli bez koyulmaz bence makyaj çantası yap :)))
Çanta modelini makyaj çantası nasıl dikilir diye arayıp bulmuştum..
sahi yaa niye kendime bir makyaj çantası dikmiyorum ?! :))


16 yorum:

Ceyda Çiçek dedi ki...

gerçekten harika bir çalışma olmuş..ellerinize sağlık

Gul/İnn dedi ki...

çok şeker yine..bende istiycem yakında malum bebiş bekliyorum,dönüşü bizimle yap :)

evimbenim atolyem dedi ki...

çok hoş olmuşlar :)

Unknown dedi ki...

Gercekten cok begendim Reyhan..ellerine saglik..cok maharetlisin masaallah..Evliligin ilk aylarinin tadini cikar derim..sonra insana 24 saat yetmiyor inan..Tavsanliya gelince siparos vericem kizim icin..sevgiler betul agartan ozeren

Abla no:1 dedi ki...

Kardeşimsin diye demiyorum gerrrrçekten süper olmuş , hele yakından çekmişsin ya fistolu kelebekli detayı :) gerçeği böyle güzel değildi DDERMİŞİM ;))

Nuray İnçak dedi ki...

Merhaba bloğunuza yeni geldim.Çantaya tek kelimeyle bayıldım insan kullanmaya kıyamaz ellerinize sağlık.Sevgilerimle.

biyasimadahagirdim dedi ki...

ceyda çiçek; teşekkürler, hoşgeldiniz;)

Gul\inn; annesi kesin daha güzel şeyler yapar bebişine ;)

evimbenim atölyem; teşekkürler;)

betül abla; teşekkür ederim beğendiğine sevindim;) yakın zamanda gelmiyorsan sorun yok, malum oturan kova dönemini atlatamadım :D sevgiler

abla no:1 ; bak seen.. senin gözlerin de canon değil ondan olmasın :))

nuray inçak; merhaba, hoşgeldiniz;) teşekkür ederim

BİLGENİN GEMİSİ dedi ki...

Ellerinize sağlık,çok güzel :)

Roseone (1Gül) dedi ki...

Makyaj çantasına acayip bayıldım süperrr bencede kıyılmaz kirli bez kjomaya hatta kullanmaya kıyamam ben onu :)

tosbagalar dedi ki...

Herzamanki gibi müthiş olmuş

hayal ignesi dedi ki...

çokkk şekerrr bişeyyyy olmuşş:) elinize saglık..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

özlettin kendini güzelim.

kelebekler de çanta da süper.

biyasimadahagirdim dedi ki...

bilgenin gemisi; teşekkürler;)

roseone; :D dimi tam makyaj çantası

tosbağalar; teşekkürler;)

hayal iğnesi ; beğendiğinize sevindim;)

örgüçantam; teşekkürler, yavaş yavaş ısınıyorum, yakında yeni işleri yayınlarım inşallah :)

dmisal dedi ki...

Gerçekten çok güzel şeyler yapıyorsun. Faydalı kabiliyetlere bayılıyorum. Ortaya hem güzel hem işe yarar şeyler çıkarmak güzel olmalı. :)

Gülhan Miray dedi ki...

bence yapmaya devam etmelisiniz..harikalar:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

dmisal; teşekkürler;)

gülhan miray; teşekkürler ;)