21 Eylül 2011 Çarşamba

(Günün)² -Koruk

Görünce tükrük bezlerini çalıştıran bir kare:)

17 yorum:

xcelis dedi ki...

=) o kadar ekşi olduğunu bilsemde razıyım bi tane almaya

tosbagalar dedi ki...

HEM DE NASIL

biyasimadahagirdim dedi ki...

xcelis; :D

tosbağalar; hala yorum yazarken bile düşüncesi sulandırıyor ağzımı :))

Ada Deniz dedi ki...

çocukken ne çok yerdim. Yediveren diye bir üzüm cinsi vardı hep goruk verirdi. Olsa şimdi keşke:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) çocukken koruk, ekşi erik, ham elma ne bulursak yerdik bahçede:D

minihobi dedi ki...

hiii yerim ben onu:))

olsada yesek suzan dedi ki...

evet aynen ve çok severim ben...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

balkonumda asma var ama korukları görmemizle üzüme geçmesi kısa bir zaman alıyor tam güneşin altı:))
koruk limonatasınıda ekşi olarak ta çok severim.

ağzım buruldu bak şimdi:)))

Nedret dedi ki...

Ben çocukken İzmir'de babaannemler salataya limon niyetine kullanırlardı:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

off ya süper yayladaki asma ağacımız geldi aklıma , yediğimiz goruklar

biyasimadahagirdim dedi ki...

minihobi; ekşi seviyoruz demek;)

olsada yesek suzan; olsada yesek dimi:))

örgüçantam; koruk limonatası hiç içmedim :( ben en iyisi yeni yazı ekleyeyim yoksa tükrük falan kalmayacak :)))

Nedret abla; salatada kullanmak güzel fikirmiş:)

çocuklaçocuk; :) şimdiki çocuklar sulugöz sakızı biliyolar ancak:)

sihirlitorba dedi ki...

oldum olası üzüm (ben üzüm diyorum,korukla aynı şey mi bilmiyorum :) görünce ağzım sulanmaz :)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)) koruk üzümün olgunlaşmamış hali, ne kadar ekşi olduğunu bilip ağzının sulanmaması imkansız sanki :D
yazarken bile sulandım bak şimdi:))

sihirlitorba dedi ki...

haaa o başka tabi,ekşi dedinmi sulanır tabi :)) bu arada koruğu bilmediğimi, ben bile bir kez daha anlamış oldum :))

biyasimadahagirdim dedi ki...

bu ekşinin tarifi yok, yiyen bilir:) bundan sonra koruk yersen beni hatırlarsın :D

Narsistanbul dedi ki...

hamile var burda yau ayıptır:)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:))
enişte koruk bulsun artık:)
sahi ye ekşiyi doğur ayşeyi değil miydi o :))) koruk bulamazsa tatlı üzüm yersin gelir atlı :D