24 Ağustos 2011 Çarşamba

Leylekli bir post...

Şurada görmüştük. Leyleği abla no:1 çizdi tabiki :) (ponponsuz olmaz dedim 2 küçük ponpon salladım o kadar :D )

Not: bizim yaptığımız pastalar, bohçalar bitti:) bir sonraki yazıda Cemal Selim'e hediye gelen sepet var ;)
----------------------
Leylek deyince aklıma geldi , güüüya 2 ay önce leyleği havada görmüştüm...
Hatta leylek sürüsü görmüştüm, ne olduu??? hala burdayım :)
İnanmıyorum artık leyleklere :P


18 yorum:

Narsistanbul dedi ki...

kendi kendime yapıp göndersem mi bundan :)

Narsistanbul dedi ki...

bu arada ponponu bol bulduğumuz için saçmaya devam ediyoruz:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:))) ilahi:)
yok yok bunlar son ponponlar.. gerçekten (sanırım:) en azından mavi-yeşil-beyaz ponponların sonuncuları ) ama rengarenk yeni ponponlar yapılabilir her an:D

ada ve deniz dedi ki...

ne kadar da hoş olmuş:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

teşekkürler;)

MODAVESAİRE dedi ki...

çok şirin olmuş:))

yemyeşildeniz dedi ki...

çok cici olmuş, ellerinize sağlık.

şirin butik dedi ki...

buna benzer bir tane de bana hazırlamışlar arkadaşlar ,gerçekten insan çok mutlu oluyor.:)ponponları çok sevdimunutmadan söyliyim:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

harikasınız yaaa çok güzeller

2 nolu abla... dedi ki...

bence inanmaya devam et leyleklere ...hafta sonu görürsün ne demek istediğimi :p

biyasimadahagirdim dedi ki...

modavesaire;
yemyeşildeniz;
şirin butik;
örgüçantam;
teşekkür ederim;)

2 nolu abla; yaaa nedeeen ¿ çatlarım meraktan:) bak hem son gün şuraya gidelim dersen gitmem, kendimi hazır hissetmem lazım biliyosun :P

2 nolu abla... dedi ki...

: ) çatla sen bakalım belki yarın söylerim... :p

biyasimadahagirdim dedi ki...

ne yaaa:)
hem senin ne işin var internette akşama misafirin yok mu :P

alisnur dedi ki...

Merhaba,
bez çantalarına talibim. tekrar işleri sevmiyorsun okudum ama, zürafaya bayıldım. Kuzey oğlumun adı. kedileri köpekleri ve topları çok seviyor. davulunun çubuklarını çok seviyor. annesini çok seviyor ama babaya aşık. güzel bir çanta olacağına eminim. alisnur@gmail.com haber bekliyorum. fiyat zaman vs. : ) sevgiler

figen abla dedi ki...

oyyy bu çok sevimli ya :)

Narsistanbul dedi ki...

selaaaaam... bak ne buldum, görünce sen geldin aklıma, bez pastalarına buradaki örneği kullanarak minik filcikler yapabilirsin, çok şekerler.. ben de deniycem mutlaka inşallah galiba sanırsam:)
http://countrykittyland.blogspot.com/2011/08/sweet-elephant-natural-and-torquaise.html

biyasimadahagirdim dedi ki...

alisnur; teşekkür ederim, beğendiğine sevindim:) mail atıcam, görüşmek üzere;)

figen abla; teşekkürler;)

narsistanbul; :) eveeet çok sevimli. 2 boyutlu fil yaptım ama bunun gibi 3 boyutlusunu yapabilir miyim bilmiyorum :S ama denicem ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

güzel bi bloga benziyor izlemeye aldım :D