12 Mayıs 2011 Perşembe

Çiçekli bir yazı @-,-'----

Her gün 1 yazı diye başladım ama hamlamışım:))  
(Bu biraz oyalama yazısı gibi olacak çaktırmayın :P )
-----
Sümbüllerin ömrü niye çok kısa ? bu sümbüllerin kokusuna doyamamış migrosta görünce dayanamadım bir tane daha aldım. 3-5 gün sonra o da öldü.. şimdi karşımda sararmaya başlayan yaprakları ile bana bakıyor:)

Sümbüller hakkında bilgisi olan blogger arkadaşlardan yardım istiyorum... İnternette araştırdım soğanını bahçeye gömmek ya da karanlık serin ortamda saklayıp eylül-ekim gibi sulamaya başlamak gerekiyormuş sanırım. yanından çıkan 2 kök daha var onları nasıl ayırmak gerekiyor :S

Sümbülün plastik kabı pek hoş görünmüyordu, mavi pötikareli bir kumaş parçası havasını değiştirdi;)
----------
Bu zambak da salonda her sene kendi kendine sessizce açıyor :) Kocaman kırmızı çiçeği ile "ben burdayım" deyince mutfağa transfer oluyor :D
------------
Çiçekli bir post hazırlarken arşivde kalan bu kaktüsleri de ekleyeyim dedim
Kaktüs saksıları için abla no:1 e teşekkürlerimi iletiyorum:) (dükkanımızın vitrini için almış, şimdilik mutfak penceresini süslüyor:)  )

--------
Yarının konusu ile yazıyı bitireyim;)
Yine bir bebek bezi çantası gelecek... Zürafayı internetten çizmiştim (abla sen mi göndermiştin bu zürafayı? )
Ufak bir değişiklik yapıp çantaya uyguladım.. Devamı yarın... ;)

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hımmm bir güzellik doğuyor yarına bekliyorum:))

çiçeklerin çok güzel
senin için bir bakındım:))
http://www.avrat.net/tag/sumbul-bakimi-cicekler-hakkinda/

http://cicek-cicekci-cicekcilik.blogspot.com/2008/09/smbl-hyacinthus-yetitiricilii.html

sevgiler

CREATIVE KHADIJA dedi ki...

flowers are always amazing..your photography is great..lovely :)

Küsen Bera dedi kii... yine dediki yazacak ama yazsın küstüm işte dediki yazacak ama küstümm dedi kii dedi ki...

Anneanneme ve "Püsküüüt" :) babaanneme aldığım çiçeğide ekleseydin yaaaa!!! öyle olsun teyze küstüm işte hıhh....

Torviewtoronto dedi ki...

beautiful clicks of flowers I like the smell of hyacinth

Ayca Karaoglan dedi ki...

Ah o sümbüllere ben de her seferinde çiçekçide, markette bakıp bakığ almaktan vazgeçiyorum. 3-5 günde de soluyor diyorsun. Yok, iyi ki almamışım. Üzülürüm... Ben geçen hafta sarmısak ektim :) Bakalım neler olacak? Patates ve soğan da ekmek niyetindeyim. Fakat uygun bir saksı henüz bulamadım :)) Öpüyoruumm.