3 Mayıs 2010 Pazartesi

-- * DUYURU * --

Ödüllü Çevre Yarışmaları
Dost Kalpler Derneği nin düzenlediğini bu sosyal sorumluluk projesine çevreye duyarlı olan herkes davetlidir...Organizasyon; Dost Kalpler Derneği, Tavşanlı Belediyesi , Tavşanlı Sanayi ve Ticaret Odası..
İşte yarışma takimi, başvuru adresi ve ödüller;
"Cömert Doğaya Vefa" resim yarışması;
"Yok Olan Çevre" fotoğraf yarışması;
"Poşete Alternatif Çanta" tasarım yarışması; işte benim yarışmam:D rakiplerime yarışma duyurusunu yapıyorum:P Şaka bir yana gerçekten katılımın çok olmasını isterim. Biliyorum çok güzel tasarımlar çıkacak. Lütfen bizi yalnız bırakmayın;)
Dost kalpler derneği küçük, samimi bir dernek..En sevdiğim özellikleri de hiçbir siyasi görüşe, kuruma vs bağlı olmamaları..
Yarışma şartnamelerini sizin için fotoğraf çektim ama Dost Kalpler Derneği web sitesinden de her türlü bilgiye ulaşabilirsiniz;)
İlham perileri yakanızı bırakmasın :D

6 yorum:

Işıl Işıl Günler dedi ki...

çok güzel bir yazı, hemen incelemeye alıyorum siteyi:)))

biyasimadahagirdim dedi ki...

kimsenin pek dikkatini çekmedi ama:(
teşekkür ederim yorum için, bence sadece incelemekle kalmayın çalışmalara başlayın ödüller hiç fena değil;)

MKBL dedi ki...

Çok güzel bir yarışma.Bende hemen izleyeceğim ve resim yapacağım :)
Sevgiler ve çok sağol

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) çok sevindim, başarılar dilerim;)

bahar yorgun dedi ki...

canım bu yazı arada kalmış görmemişim. istersen gadget olarak sayfa şablonuna ekle daha dikkat çekici olur. Hımmm düşünelim bakalımmmmm

biyasimadahagirdim dedi ki...

bahar; o aklıma gelmemişti teşekkür ederim:) bakalım ekleyebilecek miyim bi deneyeyim