16 Ocak 2010 Cumartesi

Yüzüklerim + 14 şubat hazırlığı + pasaj siparişim

İlçemizde hediyelik eşya fuarı açılmış.. Uzun bacaklı bir adam sabahtan akşama kadar davul çalıp çarşıda fuara davet ediyor (tahta bacaklı uzun adamlar olur ya sirklerde o adamlardan işte:))) yoksa adamın bacaklarıyla dalga geçmiyorum tabiki ) Ablam da çok güzel takılar var deyincee gittim tabi:D Gümüş yüzüklere bakıp bakıp sonra bu ahşap ve plastik yüzüğü aldım:) Ee napayım beğendiğim yüzükler biraz ağır geliyor haliyle fiyat da ağırlaşıyor :P

Büyük yüzükleri seviyorum, daha önce 3 nolu ablamın aldığı şu güzel iznik yüzüğümün başına kötü bir olay geldi:( Şimdi kim bilir kimin elinde rehin garibim...Eee yayınlarsan blogta nazar değer dimi:P
( ama bir yüzükte aklım kaldı, fuar bitene kadar vazgeçmezsem gidip alacağım:D Bu arada fotoğrafta yanda görünen zincirin ucunda da orijinal bişey var, hayalimdeki gibi olursa sonuç mükemmel olacak, merak edin azıcık:P )

NOT: El mankeni (3 nolu ablamın elleri) kullanmadım bu sefer, benim elimle de bu kadar oldu idare edin artık:)
------------------------------------------------------------------------------------------------

Gelelim 14 şubat hazırlıklarınaa:) Bir sürü deri kalp kestim , 4-5 tane taç mı broş mu olacağına karar veremediğim şey yaptım.. Uzun zamandır pasaja birşey eklemiyordum, sevgililer günü bölümü için çalışmaları hızlandırdım:) Bittiğinde onları da paylaşırım...
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Dedim ya pasajıma uzun zamandır bişey eklemiyorum. Buna rağmen hiç beklemediğim anda 3 broşum satılmış, havalara uçtum tabi :) Yanına bir tane de yeni yaptığım broşlardan ve kalp anahtarlık da ekledim ( 3 liralık şeye 5 liralık hediye gönderiyosun diyolar ama napayım, birilerinin beğenmesi bana yetiyor ;) yoksa el emeğin olan bir şeye fiyat biçmek çok zor )
Masanın üstünde bir sürü kalp olunca, kalplerle kafayı bozuyor insan doğal olarak :D
Dayanamadım gönderdiğim kutunun kapağına da bir kalp yapıştırıverdim;)

19 yorum:

suzem dedi ki...

birazda gönül zenginliğinden kaynaklanıyor seninkisi..
birisine hediye verirken "oda olsun,buda olsun" diye diye bi dünya bişey oluyor..
eee ne demişler..
"veren el, alan elden daima üstündür..."
ellerine sağlık yüreği güzel reyhanım..kalpli çalışmanın sonuçlarını merakla bekliyorum doğrusu...

biyasimadahagirdim dedi ki...

yine yorumunu esirgememişsin suzem, teşekkür ederim;) aynen öyle oluyor, ya anahtarlık ya da broş yollayacaktım hediye olarak bir baktım ikisini de koymuşum pakete:)

tosbagalar dedi ki...

yüzüklere ayrı bayıldım kalplere ayrı, gönlünün zenginliği 2 kuruş için çok çirkin pazarlık edenlere örnek olsun

Yelda dedi ki...

Yüzüklerine bayıldım güle güle kullan canım
bende keçeden kalpli taçlar hazırladım pasaj için hava berbat yarın biraz daha aydınlık olur inşallah eklerim bende pasajıma
Aynı şeyleri düşünüyoruz heralde yaptığımızın beğenilmesi insanın hoşuna gidiyor bende öyle alan kişiye aldığı ürün bedelinden fazla fazla hediye gönderiyorum.
Müşteri memnun olsun :))))
Hayırlı satışlar canım sana
Sevgiler

Unknown dedi ki...

yüzüğün hayırlı olsun canım yanındaki zinciride kalpleride merakla bekliyorum

bu arada gemili çantayada bayıldım doğrusu

Sevtap dedi ki...

yuzukler çok guzel pek takmam buyuk yuzuk ama sanırım yakında baslıcam stok yapmaya :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

tosbağalar; teşekkürler yorum için;)

yelda; teşekkür ederim sana da güzel satışlar;)

sevim; beğenmene sevindim;)

karabidikim; başlarsan devamı gelir eminim:)

Ada Deniz dedi ki...

güzel satışlar sana, el emeğinin yerini hiçbirşey ttutamaz zaten

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Güzel arakadaşım, bu günde beni yanlız bırakmayıp ziyaretime geldiğiniz için teşekkür ediyorum, güzel dilek ve temennileriniz beni çok mutlu etti, sağolun, iyi ki sizleri tanıdım.

Bu arada bugün sizlere çok güzel bir konu hazırladım, bu paylaşımımı gelip görmenizi isterim, böyle değişik şeyleri paylaşmak beni ayrıca mutlu ediyor, güzel bir pazar günü diliyorum, sevgiyle kalın.

biyasimadahagirdim dedi ki...

hemen geliyorum;)

Nihan dedi ki...

Harikasın, bu küçük hediyelikler, çok güzel gönül çalıyor inanki =)
Birde sizin ilçe nere oluyo, bizde gelelim =)

biyasimadahagirdim dedi ki...

:) vize falan istemiyoruz herkese açık :D
kütahya- tavşanlı, bekleriz;)

Stil Direktoru dedi ki...

Bu yüzükler bana bol geldi canım neyse bak sana olmuş :) Bol satışlar dilerim tatlım ayrıca kolay gelsin ve ablalara mucxlar

YETENEK-SİZİN dedi ki...

çok sevimli cıvıl cıvıl olmuşlar, ellerine sağlık

biyasimadahagirdim dedi ki...

stil direktörü, yetenek-sizin; teşekkür ederim;)

Adsız dedi ki...

ürünlerinizi ve hediyenizi severek kullanıyorum. sitenizi ziyaret edeyim dedim, bana yollananan paketleri gördüm. tekrar teşekkür etmek istedim
asicadı

biyasimadahagirdim dedi ki...

ben teşekkür ederim ziyaretiniz için;)

Stil Direktoru dedi ki...

Eee kuzu resim olsaydı yazardım kaçırmışım be yap annem ne olacak eminim çok da şık olur bebem

biyasimadahagirdim dedi ki...

e sürpriz olsun diye yayınlamamıştım resmini :) deli kızın çeyizi gibi bir kolye düşünüyorum bakalım hayata geçebilecek mi;)