8 Kasım 2009 Pazar

bir teşekkür, bir mim

Oytunla hayat blogunun 1. yılı münasebetiyle çekiliş yaptı ve hediye bana çıkmıştı:) bu güzel yıldız için bir de burada teşekkür edeyim dedim ( teşekkürün gecikme sebebi, fotoyu kendim çekmek istedim ama bir türlü fırsat bulup çekemedim, fırsatım olunca da güzel ışık bulamadım.. daha fazla gecikmesin diye fotoyu kopyaladım;) ) tekrar teşekkür ederim Oytun un annesi;)

---------------------------------------------------------------------------------------------
1-2-3 mim ;) gelelim mimimize:D geçen gece Ayçanın blogunu okuyordum. yazının sonunda bir baktım mimlenmişim:) okumak eğlenceliydi de cevaplamak nasıl olacak bilmiyorum :)) bundan önceki mimi de cevaplayamamıştım bakalım bunda ne yapıcam..


Dolabında hangi renkler daha fazla?
-
dolabı açıp baktım, öyle şu renk fazla diyebileceğim bir renk yok:) siyah, mavi, bej, kırmızı her telden çalıyo:)

Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?
-
ilk sorudan anladığım kadarıyla bu giysilerle ilgili bir mim, özel bir gün için kıyafet almaya çıkmışsak (ki bu eeeen nefret ettiğim alışveriştir) mecburen bütün mağazalara uğrarız..

Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?
-
genelde spor giyinirim.. arasıra rahat batıyor herhalde etek, topuklu ayakkabı falan giyiyorum ama pişman olmakta geç kalmıyorum:D

Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?
-
Banu Alkan :))) yok yaa şaka yapıyorum tabiki :D dün bir programda gördüm de afroditi fazla etkisinde kalmışım :)))

Asla giymem dediğin kıyafetler?
-
soruyu okuyunca ilk aklıma gelen "vatkalı kıyafetler" oldu:) :D moda olsa bile giymem herhalde...

Fiyatları gereği ulaşılması zor markalardan beğendiğin?
-
marka takıntım yoktur

En fazla yatırım yaptığın sektör?
-
incik boncuk:) bu sıralar pazardaki derilere fazla yatırım yaptım o sayılır mı?:)

Kitap, film, spor arasından daha çok vakit ayırdığın hangisi?
-
film

Dışarıdayken yemek için en çok tercih ettiğin yer?
-
burada mııı? :))) bu soruyu pas geçiyorum müsadenizle:D

5 yorum:

Birileri anlatsın dedi ki...

Hediyeni güle güle kullan canım.
Bu arada kim Banu Alkan.ı seksi kabul eder ki, geçmiş artık ondan. he he...

biyasimadahagirdim dedi ki...

birileri anlatsın; sağol;) aa niye öyle diyosun afrodit hakkında :)) eski filmlerini de gösterdiler, geçmemiş hali bile çok komikti :D :) ;)

abla no :1 dedi ki...

bence vatka konusunda hiç kesin konuşma;bundan epeeeeyyy sene önce ben de aynı kararlılıktaydım,emine ablanın düğününe giderken babamın İtalya'dan getirdiği sarı,vatkalı,üstü pul boncuk işlemeli, merserize (yeterince tarif ettim sanırım gözünde canlandı mı:)) kazağı giymemek için ağladığımı hatırlıyorum :D fayda etmemişti tabii;) sonra da gerisi geldi ...ahh keşke annem saklasaymış o kazağı süper tam bu güne uygundu :))bilirim moda diye dayatılan şeyleri giymekten özellikle kaçınırsın ama göz alışınca giyiliyor be reyhan ;))

biyasimadahagirdim dedi ki...

aferin beni iyi tanımışsın:D yok be abla gözüm alışmaz vatkaya;)

oytunla hayat dedi ki...

:)