29 Eylül 2009 Salı

Canım Cadılarım Benim ;)

İşte benim büyük cadım :D
kurtuluş kutlamalarında açılan standlarda halasının çalıştığı firma için palyaço oldu. Makyaj tabiki 1 nolu ablama ait;) palyaço kostümü ise cadıcıkların halaları yapmış


Zeynep herkesin ilgi odağıydı;) ertesi gün derneğin standında palyaço olarak yardım etti (gerçi 2. gün havaya girip kaprisleri ile annesini biraz üzdü ama neeeyse:P dimi zeyneep :D :) ;)

(aşağıdaki foto palyaçomuzun burunlu hali ;) )
veee küçük cadıııı;)
o da kedi oldu.. daha önce zeynep in okul gösterisi için ablamın hazırladığı kedi kostümü.. kostüm sayılmaz gerçi iş makyajda bitiyor ama gayet pratik ve hoş bir kedi bence :) siyah t-shirt, tayt ve siyah otrişten kuyruk ve kulaklar (siyah vatkadan taçın üzerine dikilmiş..)
kediciğin detaylarının olduğu bir fotoğraf bulursam daha sonra eklerim belki

NOT: küçük cadım büyüdü ve bu sene okula başladı.. inşaallah çok başarılı bir öğrenci olacaksın;) büyük cadım sana da başarılarının devamını dilerim;) kocaman öpüyorum ikinizi de :* :*

15 yorum:

KokoSh dedi ki...

fotolarr harikaaaaa

Stil Direktoru dedi ki...

Benden de başarılar, tap taze cıvıl cıvıl gülen gözlere

suzem dedi ki...

ikiside birbirinden tatlı maşallah...
gözlerinin içi pırıl pırıl..
kostümleride çok beğendim..

tubiornat2b dedi ki...

canlarım benim:*
ayy cadıcıklarım yani :P

biyasimadahagirdim dedi ki...

;)

Bizim Gibiler dedi ki...

Çok şekerler maşallah.
Ben de başarılar diliyorum ve o güzel yanaklarından öpüyorum:)

nur syg dedi ki...

ayyy maşallah size yaaaaa kocaman olmuşlar...

allahım okuma hayatında bol başarılı olurlar inşallah..
herkesin çocuğuna rabbimden

kostümler makyajlar harika eee tabiiki abla kötümü yapacak.. ;)

biyasimadahagirdim dedi ki...

eveet kocaman oldular;)
daha okuldan gelmediler, yazıyı görünce yorumlara kendileri cevap yazsın en iyisi:D

1nolu teyze dedi ki...

canlarım benim :)hep gülün inşaallah...

biyasimadahagirdim dedi ki...

amin;)
ablaa bizim bu yorumlardan konuşmalardan herkesin kafası fena karışmış :D :) şimdi sen 1 nolu teyzelerisin ya kızların, benim de 2 nolu ablam :) dışarıdan bakılınca arap saçı gibi bi durum oluyor bilmeyenler için hahaha

abla no:1 dedi ki...

teşekkürler kızlarım adına, arkadaşlara ve canım kardeşlerime... :D :D "1 nolu teyze" adını görünce ben de çok güldüm elif, KK da epey kafa karıştırmışız :))))

sinarana dedi ki...

:))
çok hoş yaa:))

biyasimadahagirdim dedi ki...

:)

kimim ben ... dedi ki...

ben şimdi kim oluyorum ?hmm reyhan ın 2nolu ablası, cadıların 1nolu teyzesi , 1nolu ablanın 1nolu kardeşi , 3nolu ablanın da 2nolu ablası :S ailenizin başakı :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

evet abla en kısa tanım "ailemizin başağı" sın sen :D